Coronakrisen præger Schibsted-selskab: Annoncesalget falder i alle lande

Hos annonceselskabet Adevinta har coronakrisen sat sine spor i årets andet kvartal, hvor omsætningen er faldet med samlet 16 pct.
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Ints Kalnins/Reuters/Ritzau Scanpix

Det internationale annonceselskab Adevinta - der er ejet af Norges største mediekoncern Schibsted - er kommet ud af andet kvartal 2020 med fald i omsætningen på 16 pct., der dermed ender på 155,8 mio. euro svarende til over 1,16 mia. kr. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår