Annoncører har tillid til outdoor trods sag om aftalte rabatter

Sagen om ulovlige rabataftaler mellem to outdoorfirmaer føjer sig til debatten om medietransparens, mener Dansk Annoncørforening, der vil vurdere muligheden for at rejse erstatningskrav på sigt.
Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Danske outdoor-annoncører kan være gået glip af rabatter i perioden fra 2010-2015. Det har Konkurrencerådet tidligere onsdag afgjort i en sag, hvor de to outdoorselskaber AFA JCDecaux og Clear Channel ifølge rådet har afstemt rabatter ved reklamekøb med hinanden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu