Tidligere WPP-chef køber hollandsk bureau
I en handel til mere end 2 mia. kr. har den tidligere topchef for WPP, Martin Sorrell, købt det hollandske digitale bureau MediaMonk og stempler ind i bureaubranchen igen efter den stormombruste afgang fra WPP.
![Martin Sorrell, tidligere topchef for WPP. | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Mark Lennihan](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10744924.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180415-123504-3-1667x1000we.jpg)
Martin Sorrell, der er tidligere mangeårig topchef i verdens største bureaugruppe WPP, har købt det hollandske firma MediaMonks for 300 mio. euro, eller 2,2 mia. kr. Det skriver flere medier, bl.a. The Guardian.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.