Tidligere WPP-chef køber hollandsk bureau

I en handel til mere end 2 mia. kr. har den tidligere topchef for WPP, Martin Sorrell, købt det hollandske digitale bureau MediaMonk og stempler ind i bureaubranchen igen efter den stormombruste afgang fra WPP.
Martin Sorrell, tidligere topchef for WPP. | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Mark Lennihan
Martin Sorrell, tidligere topchef for WPP. | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Mark Lennihan

Martin Sorrell, der er tidligere mangeårig topchef i verdens største bureaugruppe WPP, har købt det hollandske firma MediaMonks for 300 mio. euro, eller 2,2 mia. kr. Det skriver flere medier, bl.a. The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår