Metro-ejere: Vi skal være endnu yngre
Hvad vil de unge have? Og hvordan vrider man journalister væk fra traditionel avisjournalistik og ud i mere målgruppeorienteret underholdning? Den nød skal Metroxpress nu knække, siger de schweiziske ejere et år efter opkøbet.
![Foto: Pressefoto](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6212608.ece/ALTERNATES/schema-16_9/metroxpress.jpg)
Metroxpress blev skal fange de unge. De unge, der ikke læser andre aviser. De helt unge, der kan trække de lidt ældres opmærksomhed med.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Metros ejere forventer overskud i 2015
For abonnenter