Metro-ejere: Vi skal være endnu yngre

Hvad vil de unge have? Og hvordan vrider man journalister væk fra traditionel avisjournalistik og ud i mere målgruppeorienteret underholdning? Den nød skal Metroxpress nu knække, siger de schweiziske ejere et år efter opkøbet.  
Foto: Pressefoto
Foto: Pressefoto

Metroxpress blev skal fange de unge. De unge, der ikke læser andre aviser. De helt unge, der kan trække de lidt ældres opmærksomhed med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu