Q1-tal: Dagbladsomsætning i brat skred
Printmediernes annonceomsætning styrtdykkede i 1. kvartal - dagblade og fagblade faldt hhv. 23 pct. og 30 pct. i forhold til sidste år ifølge Mediaindex.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5221455.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Dagblade.jpg)
1. kvartal satte printmediernes annonceomsætning under fornyet pres ifølge Mediaindexet fra Kreativitet & Kommunikation (tidl. DRRB).
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bureauer afviser sporskifte i printsalg
For abonnenter
Dagblade: Bureausalg under pres
For abonnenter
Bureauer: 2013 værre end frygtet
For abonnenter