Bureauer afviser sporskifte i printsalg
En række dagblade har sat fingeren på, at særligt annoncesalget igennem mediebureauerne har været under pres i 1. kvartal, men mediebureauer afviser, at der skulle være nye boller på suppen.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5321061.ece/ALTERNATES/schema-16_9/groupM.jpg)
Dagbladene får ikke dømt mere ude, når mediebureauerne rådgiver annoncørerne om, hvor de skal placere deres annoncekroner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dagblade: Bureausalg under pres
For abonnenter
Tablets overhaler avislæsning
For abonnenter
Så mange annoncekroner åd Google og Facebook i 2012
For abonnenter