Estimat: Annoncedyk på 750 mio. i 2013
Der er udsigt til den laveste annonceomsætning, siden finanskrisen ramte i 2009, mener ekstern lektor Ole E. Andersen, CBS, der spår et fald på 6 pct. i 2013.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5348247.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Ole_E_Andersen.jpg)
Anoncemedier skal forberede sig på et år, hvor livremmen skal spændes yderligere ind.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
2012 gav største annoncefald i tre år
For abonnenter
Bureau: Mediemarked i drastisk fald
For abonnenter