2012 gav største annoncefald i tre år

Dagbladene fik en alvorlig annoncelussing i 2012, hvor det samlede marked faldt 2,9 pct. Det viser den årlige Reklameforbrugsundersøgelse fra Dansk Oplagskontrol.

Note: 19.04.2013 Det samlede annoncefald er rettet fra 2 pct. til 2,9 pct., da Dansk Oplagskontrol har rettet deres egne tal for internetomsætning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu