Bureauer: Printmedier bør blive bedre til at vise effekt

Ifølge to bureauchefer er det oplagt at udfordre printmediernes egne evner til at formidle printannoncernes konkrete effekt.
Ifølge bureauchefer hænger faldet i printannoncekøb sammen med en konkret mangel fra mediernes side. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Ifølge bureauchefer hænger faldet i printannoncekøb sammen med en konkret mangel fra mediernes side. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

De trykte medier har i følge mediebureauerne OMD og Mindshare i flere år hverken været konkurrencedygtige eller gode nok til at vise effekten af annoncer, og er derfor blevet overhalet indenom af digitale alternativer, skriver Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu