Personalisering skal skabe helt ny brugeroplevelse på Ekstra Bladet
De personaliserede nyheder. Når teknologien til personalisering er færdigudviklet, vil Ekstra Bladet gøre dele af den frit tilgængelig for konkurrenterne, forklarer forsknings- og innovationschef Kasper Lindskow, der ønsker åbenhed i branchen om brugen af kunstig intelligens.
![Foto: Jens Dresling](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14563325.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nik0awsvtx12unsnngq.jpg)
af RASMUS LANGE
Med teknologistøttemillioner i ryggen har Ekstra Bladet udviklet flere avancerede personaliseringsalgoritmer, og selvom avisen kun er halvvejs i sit arbejde, er forventningerne store.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.