Berlingske Media ser stort potentiale i personaliseret indhold
En personaliseret brugeroplevelse bliver i højere grad efterspurgt og vil kunne modvirke frafald af abonnenter, fortæller Kevin Walsh, der er redaktionel udviklingschef i Berlingske Media. Redaktionel kontrol med algoritmen og prioritering af indhold skal modvirke ekkokammereffekter, lyder det.
![Foto: Niels Hougaard/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14479496.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n45maut2b6arxqw6in.jpg)
af RASMUS LANGE
Hos Berlingske Media er forventningerne store, men skridtene indtil videre små, når det kommer til algoritmebaseret personaliseret nyhedsindhold.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.