Berlingske Media ser stort potentiale i personaliseret indhold

En personaliseret brugeroplevelse bliver i højere grad efterspurgt og vil kunne modvirke frafald af abonnenter, fortæller Kevin Walsh, der er redaktionel udviklingschef i Berlingske Media. Redaktionel kontrol med algoritmen og prioritering af indhold skal modvirke ekkokammereffekter, lyder det.
Foto: Niels Hougaard/ERH
Foto: Niels Hougaard/ERH

Hos Berlingske Media er forventningerne store, men skridtene indtil videre små, når det kommer til algoritmebaseret personaliseret nyhedsindhold.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu