Britiske aviser øgede salg i forbindelse med dronningens død

På trods af et gennemsnitligt øget avissalg i forbindelse med dronning Elizabeths død ser avishusene ind i et fald målt på årsbasis.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

De britiske avishuse har oplevet en øget interesse for printprodukterne, i perioden efter at dronning Elizabeth 3. afgik ved døden, skriver Press Gazette på baggrund af oplagstal fra Audit Bureau og Circulations.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu