Ekstra Bladet har brugt 80.755 kr. på nej-kampagne på Facebook
JP/Politiken-avisen har lagt tusinder af kroner i Facebook-annoncer mod afskaffelsen af forbeholdet under valgkampen. Ekstra Bladet er en EU-kritisk avis, forklarer ansv. chefredaktør, der mener, annonceplads hos Facebook var den bedste måde at nå en bredere målgruppe.
![Foto: Ólafur Steinar Rye Gestsson/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14099736.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l9bplwdzdy12h5g23g8.jpg)
Frem mod onsdagens afstemning om Danmarks forsvarsforbehold i EU, stod ”Nej”-partierne Enhedslisten, Nye Borgerlige og Dansk Folkeparti ikke alene med deres politiske kampagner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.