Ekstra Bladet har brugt 80.755 kr. på nej-kampagne på Facebook

JP/Politiken-avisen har lagt tusinder af kroner i Facebook-annoncer mod afskaffelsen af forbeholdet under valgkampen. Ekstra Bladet er en EU-kritisk avis, forklarer ansv. chefredaktør, der mener, annonceplads hos Facebook var den bedste måde at nå en bredere målgruppe.
Foto: Ólafur Steinar Rye Gestsson/Ritzau Scanpix
Foto: Ólafur Steinar Rye Gestsson/Ritzau Scanpix

Frem mod onsdagens afstemning om Danmarks forsvarsforbehold i EU, stod ”Nej”-partierne Enhedslisten, Nye Borgerlige og Dansk Folkeparti ikke alene med deres politiske kampagner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu