Analyse viser fortsat stigning i dagblades annonceomsætning i 2022
Annonceomsætningen blev banket i bund under coronapademien. Ny analyse af tal fra første kvartal 2022 fra brancheorganisationen Danske Medier maler et grønt billede af annoncemarkedet.
![Foto: Philip Davali/Philip Davali, Ekstra Bladet](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13534670.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7iqfqc16hyxtzz7u4dp.jpg)
Dagbladene ser ud til at fastholde stigningen i annonceomsætningen fra fjerde kvartal af 2021.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncemarkedet kom stærkt tilbage i 2021
For abonnenter