Erik Bjerager om exit: Tidspunktet er rigtigt til at stoppe og dele ledelsen op
Stigende krav til medieledelse gør en opsplitning mellem det redaktionelle og kommercielle ledelsesansvar relevant, siger Erik Bjerager, der efter 28 år i spidsen for Kristeligt Dagblad giver stafetten videre 1. juni.
![Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13681389.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jgn1setqb6wng2c96p.jpg)
Kristeligt Dagblad siger 1. juni farvel til den bærende profil og hovedkraft for avisens journalistiske og kommercielle udvikling gennem de seneste 28 år, når adm. direktør og ansv. chefredaktør, Erik Bjerager, stopper.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.