Ekstra Bladet jagter mere data med ny personaliseringsfunktion
Servicestof som vejrmeldinger eller trafikvarsler skal være den gulerod og merværdi, der kan få flere brugere til at logge ind på ekstrabladet.dk, lyder det fra direktør.
![Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13557010.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200924-093225-7-1920x1078we%2520(2).jpg)
Nedgangen i brugerdata fra cookies er en strukturel udfordring for danske mediers annoncesalg og journalistiske udvikling, og den kræver nytænkning, som ansporer læsere til at opgive oplysninger om deres digitale fodspor uden at overtræde brugernes og techkoncerners privacy-grænser.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.