Ekstra Bladet vil gøre op med "famlende" strategi og relancerer betalt indhold
Flere målinger og et mere systematisk samarbejde mellem kommercielle og redaktionelle kræfter skal sørge for, at Ekstra Bladets nye strategi og relancering af bl.a. det digitale abonnementsprodukt i Ekstra Bladet+ giver pote, lyder det fra kommerciel direktør.
![Foto: Philip Davali/Philip Davali, Ekstra Bladet](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13534669.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7iqfq5ffb92lj5p1nac.jpg)
I boligtermer er Ekstra Bladet i færd med en totalrenovering på de indre og ydre linjer. Hovedarkitekterne er ansv. chefredaktør Henrik Qvortrup og kommerciel direktør Signe Skarequist, mens blåtrykket for overhalingen er en ny indholdsstrategi, som MediaWatch har fået indsigt i.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.