Regionalt mediehus vil bruge inddragelse af læsere som løftestang til nye medier
Mediehusene Midtjylland sætter strøm til tre nichemedier målrettet den yngre befolkningsgruppe i tre jyske byer. De er blevet til - og skal fremover udvikles - med inddragelse af målgruppen. Flere nichemedier er allerede på vej, fortæller direktør.
![Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13378100.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7i0mw1gh5iv10lkyraxx.jpg)
Mediehusene Midtjylland har begivet sig ud på en digital øvelse og omstilling af den regionale virksomhed, hvor skinnerne bliver lagt, mens man kører, velvidende om at de nye digitale produkter formentlig ser noget anderledes ud i fremtiden, end de gør i skrivende stund.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.