Regionalt mediehus vil bruge inddragelse af læsere som løftestang til nye medier

Mediehusene Midtjylland sætter strøm til tre nichemedier målrettet den yngre befolkningsgruppe i tre jyske byer. De er blevet til - og skal fremover udvikles - med inddragelse af målgruppen. Flere nichemedier er allerede på vej, fortæller direktør.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Mediehusene Midtjylland har begivet sig ud på en digital øvelse og omstilling af den regionale virksomhed, hvor skinnerne bliver lagt, mens man kører, velvidende om at de nye digitale produkter formentlig ser noget anderledes ud i fremtiden, end de gør i skrivende stund.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu