Jyllands-Postens chefredaktør: "Vi står over for en stor opgave med vores datakultur"
Minitema: Datadrevet journalistik. Jyllands-Posten skal indhente et efterslæb med datadrevet journalistik, lyder det fra chefredaktør Marchen Neel Gjertsen, og derfor har avisen ansat en redaktionel analysechef.
![Marchen Neel Gjertsen. | Foto: Kasper Heden Andersen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13145662.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7gr0k4qi1eh1e39bg1my.jpg)
Af Sten Løck
Jyllands-Posten bruger datadrevet journalistik, men der skal skrues op for indsatsen, siger chefredaktør Marchen Neel Gjertsen:
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.