"2021 kan blive det helt store år for automatisering i den danske mediebranche"
Tendenser 2021: Det nye år kommer bl.a. til at byde på øget automatisering flere steder i mediebranchen – og så kommer brugernes ønsker og behov i centrum, mener digital medierådgiver Jan Birkemose.
![Personalisering og automatisering bliver to temaer i mediebranchen i det nye år, forudser Jan Birkemose, tidl. chefredaktør for Ugebrevet A4 og Fellow ved Center for Journalistik på SDU | Foto: Anna Prætorius Nyrup Clausen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12664483.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dxa24p9rmf1dn6s3dlb.jpg)
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST
”2021 kan blive det helt store år for automatisering i den danske mediebranche. Vi vil både opleve en stigende bevidsthed om mulighederne og se en lang række konkrete værktøjer blive hverdag.”
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tendenser 2021: Dét kan vi lære af mediernes 2020
For abonnenter