Tendenser 2021: Dét kan vi lære af mediernes 2020
Fremgang for nyhedsmedier og mere hygge-læsning var to tendenser i 2020, som medierne med fordel kan tage bestik af, mener medieanalytiker Thomas Bækdal, der her giver sit bud på nogle af medietendenserne i det nye år.
![Foto: Kim Haugaard/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12661391.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20201229-122517-A-1920x1079we.jpg)
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST
"Coronakrisen ramte medierne hårdt på reklamesiden, men gav også flere læsere, og det bliver spændende at se, om medierne kan bygge videre på det i 2021. En af udfordringerne lige nu er, at medierne ikke er så gode til at levere nyheder, som er brugbare for læserne."
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncemarkedet går fra turbulent 2020 til usikkert 2021
For abonnenter