Flere regionalaviser har ikke mistet nok omsætning til at søge annoncekompensation

Mens hovedparten af de landsdækkende dagblade har søgt om annoncekompensation, har flere lokale og regionale dagblade klaret sig igennem med tab, der ikke giver mulighed for kompensation.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Et fald på 30 pct. i annonceomsætningen i perioden fra 9. marts til 8. juli. Det er hovedkriteriet for, at medier kan få støtte statens hjælpepakke, der kompenserer for tabt annonceomsætning som følge af coronakrisen, og som havde anden og sidste ansøgningsfrist mandag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu