B.T. udkommer fortsat i beskåret oplag: Annoncemarked og kollektiv trafik skal "tilbage på sporet"
Efter at have sænket oplaget med en tredjedel under nedlukningen er gratisavisen B.T. endnu ikke tilbage i fuldt oplag, men afventer normalisering af annoncemarkedet: "Vi forventer ikke, at print kommer tilbage på samme flyvehøjde som før krisen, men vi forventer en bedring i andet halvår," siger annoncedirektør.
![Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12256985.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7b8lvjpe3hxh2jtb81.jpg)
Annoncemarkedet blev sat på pause, og den kollektive trafik støvsuget for passagerer, da regeringen i marts lukkede landet ned. Det radikale skridt fik B.T. til at sænke oplaget på den trykte gratisudgave, der mandag til fredag bliver distribueret på stationer og andre trafikale knudepunkter.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Berlingske dropper ejendomstillæg "så langt øjet rækker"
For abonnenter