JP/Politikens Hus vrister sig mere fri af presset annoncemarked
Styrket indholdssalg løftede i 2019 JP/Politikens Hus, der med frasalg af ugeaviser har gjort økonomien mindre afhængig af annoncesalg. Opkøb af Saxo.com betød omsætningsvækst i stedet for en "mere stabil" udvikling.
![Stig Ørskov, adm. direktør, JP/Politikens Hus. | Foto: Mik Eskestad/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11912636.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20140228-111434-pf-1920x1078we.jpg)
Da JP/Politikens Hus tidligere fredag præsenterede sine regnskabstal for 2019, var en stor del af vægten lagt på selskabets evne til at få folk til at betale for det indhold, som selskabets medier producerer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
JP/Politikens Hus solgte ugeaviser for 100 millioner
For abonnenter