Opkøb og digitalt indholdssalg løftede JP/Politikens Hus i 2019

Købet af bogtjenesten Saxo.com spædede sidste år til omsætningen hos JP/Politikens Hus, ligesom det digitale indholdssalg blev øget og kompenserede for faldet på print. Bundlinjen fik samtidig løft fra finansielle afkast.
Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix

2019 blev for JP/Politikens Hus et år med pil opad på både top- og bundlinje. Det fremgår af en regnskabsmeddelelse fra koncernen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu