Sjællandske Medier omorganiserer efter storopkøb og nedlægger datterselskaber
Efter opkøbet af 13 nordsjællandske ugeaviser slår Sjællandske Medier nye streger i organisationsdiagrammet. En række datterselskaber forsvinder og samtidig slankes ledelseslaget. Det betyder blandt andet farvel til direktør.
![Jens Nicolaisen gør efter et år som adm. direktør for Sjællandske Medier op med den hidtidige organisationsstruktur i koncernen | Foto: PR/Sjællandske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11831024.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78fzkviy0q018nq07i9h.jpg)
Sjællandske Medier lægger organisationen om i forlængelse af vinterens store opkøb af Politikens Lokalavisers 13 nordsjællandske ugeaviser.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.