Sjællandske Medier skifter ud i salgsledelse efter opkøb af ugeaviser
Opkøbet af 13 ugeaviser i Nordsjælland udløser chefskifte i den kommercielle afdeling i Sjællandske Medier. Direktør for tilkøbte lokalaviser får salgsansvaret for hele koncernen.
![Foto: Mathias Svold](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11770959.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc782ihdwk4tup2e5emgy.jpg)
Sjællandske Medier lægger den kommercielle ledelse om i forlængelse af opkøbet af 13 ugeaviser af Politikens Lokalaviser. Det fremgår af en intern meddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.