Sjællandske Medier dækker nordsjællandsk flanke af med storhandel
Opkøbet af JP/Politikens Hus' østdanske ugeaviser skal forbedre dækning og annonceprodukt og står ikke i modsætning til digital udvikling, siger direktør. "Vi er bevidste om, at det er et udfordret marked."
![Foto: PR/Sjællandske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10912018.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jens%2520Nicolaisen.jpg)
I en handel, der koncentrerer de lokale annoncekroner yderligere i de regionale mediehuse, åbner Sjællandske Medier porten til det nordsjællandske annoncemarked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.