Flere mediehuse ser fordele i at deltage i fælles reklameplatform
Tre mediehuse står bag ny fælles reklameplatform og har budt resten af branchen indenfor. Ingen er endnu sprunget til, men flere store aktører vender tommelfingeren opad til tankerne bag platformen.
![Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11790153.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc786q3dtzc9hj27olomz.jpg)
Thomas Nygaard Madsen, Louise Reseke og Kit Lindhardt
En række medier vil følge interesseret med fra sidelinjen, når en ny annonceplatform for publicistiske medier går i luften i begyndelsen af 2020.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.