Mediehuse gør fælles front mod Google og Facebook med ny reklameplatform
Berlingske, JP/Politiken og TV 2 tager kampen op mod internationale techkoncerner på det digitale annoncemarked med en fælles indgang til reklameindkøb hos kvalitetsmedier.
![Foto: Anne Bæk/Anne Bæk/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11783868.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc785nwv1ymg2ntkan4ns.jpg)
Et nyt stort samarbejde på tværs af JP/Politikens Hus, Berlingske Media og TV 2 skal munde ud i en fælles, åben indkøbsplatform for annoncører. Det oplyser parterne i en fælles meddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.