Norske dagblade når nye digitale milepæle

Den norske avis Dagbladet har det seneste halvandet år næsten fordoblet antallet af digitale abonnenter og melder sig ind i rækken af norske medier, som er tættere på at lykkes med omstillingen fra print.

Norske Dagbladet kan nu melde om en positiv fremgang og effekt af satsningen på den betalte digitale journalistik. Ifølge det norske medie Kampanje har dagbladet nu 60.000 digitale abonnenter, hvilket er næsten en fordobling siden februar i 2017, hvor redaktøren John Arne Markussen, til Medier 24 fortalte, at Dagbladet var rundet 35.000 digitale abonnenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu