Bonnier lancerer nyt bureau i Norge
Bonnier Media åbner et ny marketingbureau ved navn Kontent, som skal producere indhold inden for mode, interiør og livsstil. Det skal danne spydspids for koncernens satsning på content marketing og nativeproduktion.
![Foto: PR/Bonnier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8962382.ece/ALTERNATES/schema-16_9/ecsImgbonnier_publications-8719862030990348445.jpg)
Bonnier lancerer endnu et nyt bureau, som får navnet Kontent. Når det går i luften 1. september, skal det fremover støtte op om medieselskabets magasin- og medieforretning ved at bevæge sig ind i markedet for content marketing med fokus på mode interiør og livsstil. Det skriver norske Kampanje.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Telia køber Bonniers tv-forretning for milliardbeløb
For abonnenter