Vokseværk hos to salgsbureauer gav pote på bundlinjen hos ét
Både Nichehuset og Frontmedia, der knopskød med søsterbureau med Tæt På på kundelisten, udvidede forretningen sidste år. For det ene har investeringen i et nyt salgsbureau dog kostet på bundlinjen.
![Liwa Media, der er et søsterbureau til Frontmedia, gik i luften med ugebladet Tæt På på kundelisten. | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10738940.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180703-124505-L-1669x1000we.jpg)
Trods pres på annoncemarkedet udvidede to annoncesalgsbureauer forretningen sidste år – på hver sin måde.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ny ugebladskonkurrent vokser ikke så hurtigt som håbet
For abonnenter
"Vi har hørt nok om medierne, som ingen vil betale for"
For abonnenter
Ungt annoncebureau lægger underskud bag sig
For abonnenter