Vokseværk hos to salgsbureauer gav pote på bundlinjen hos ét

Både Nichehuset og Frontmedia, der knopskød med søsterbureau med Tæt På på kundelisten, udvidede forretningen sidste år. For det ene har investeringen i et nyt salgsbureau dog kostet på bundlinjen.
Liwa Media, der er et søsterbureau til Frontmedia, gik i luften med ugebladet Tæt På på kundelisten. | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger
Liwa Media, der er et søsterbureau til Frontmedia, gik i luften med ugebladet Tæt På på kundelisten. | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger

Trods pres på annoncemarkedet udvidede to annoncesalgsbureauer forretningen sidste år – på hver sin måde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu