Ny ugebladskonkurrent vokser ikke så hurtigt som håbet
Der er stadig lang vej for ugebladet Tæt På, som direktør Erling Tind var med til at stifte i 2016 med bl.a. rigmanden Karsten Ree ombord. Læsertallene er ikke helt så høje som håbet, men det tager tid at få lanceret et nyt blad og fange læserne, siger direktør.
![Foto: Ritzau Scanpix/Mogens Flindt](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9155560.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_58566587.jpg)
Selvom det efterhånden er halvandet år siden, at ugebladet Tæt På for første gang så dagens lys, er bladet stadig den nye dreng i klassen af kammerater som Se og Hør, Billed-Bladet og Her og Nu, hvor de to første er mere end 70 år gamle, og sidstnævnte har godt 24 år på bagen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.