Ny ugebladskonkurrent vokser ikke så hurtigt som håbet

Der er stadig lang vej for ugebladet Tæt På, som direktør Erling Tind var med til at stifte i 2016 med bl.a. rigmanden Karsten Ree ombord. Læsertallene er ikke helt så høje som håbet, men det tager tid at få lanceret et nyt blad og fange læserne, siger direktør.
Foto: Ritzau Scanpix/Mogens Flindt
Foto: Ritzau Scanpix/Mogens Flindt

Selvom det efterhånden er halvandet år siden, at ugebladet Tæt På for første gang så dagens lys, er bladet stadig den nye dreng i klassen af kammerater som Se og Hør, Billed-Bladet og Her og Nu, hvor de to første er mere end 70 år gamle, og sidstnævnte har godt 24 år på bagen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu