Friis: Annoncører får ikke det optimale ud af dansk Youtube

Youtube.dk har været i luften i seks måneder og trukket masser af indhold og annoncører til sig. Bureauer og annoncører kan dog sagtens blive bedre til at udnytte mulighederne, lyder det fra Googles landechef Peter Friis.
Foto: Google Danmark
Foto: Google Danmark

Efter at have haltet efter en række andre lande kunne Google i februar endelig lancere den danske version af Youtube i februar. Efter seks måneder i luften har kanalen som ventet trukket masser af dansk indhold og annoncer med sig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu