Friis: Annoncører får ikke det optimale ud af dansk Youtube
Youtube.dk har været i luften i seks måneder og trukket masser af indhold og annoncører til sig. Bureauer og annoncører kan dog sagtens blive bedre til at udnytte mulighederne, lyder det fra Googles landechef Peter Friis.
![Foto: Google Danmark](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5865343.ece/ALTERNATES/schema-16_9/PeterFriisGoogle53.jpg)
Efter at have haltet efter en række andre lande kunne Google i februar endelig lancere den danske version af Youtube i februar. Efter seks måneder i luften har kanalen som ventet trukket masser af dansk indhold og annoncer med sig.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
EB: Web-tv skal udgøre 10 pct. af digital omsætning
For abonnenter