Mofibo ændrer abonnementsmodel

Lydbogstjenesten sætter to nye produkter på hylden, der bl.a. skal holde bedre fast på de unge. 
Mofibo tilføjer abonnementer til sin produkthylde for "bedre at imødekomme" kundernes behov, siger landechef. | Foto: Storytel/mofibo
Mofibo tilføjer abonnementer til sin produkthylde for "bedre at imødekomme" kundernes behov, siger landechef. | Foto: Storytel/mofibo

Med ønsket om at fange yngre lyttere og gøre tjenesten mere fleksibel lancerer nu Mofibo to nye abonnementer til sine kunder, skriver lydbogtjenesten i en pressemeddelelse. 

Det drejer sig om et såkaldt flex-produkt og et tilbud til studerende, hvor de kan få 50 pct. rabat på et livslangt abonnement. Førstnævnte giver nu - modsat tidligere - lytterne mulighed for at tage ubrugte timer med over i næste måned. 

”Vi har skræddersyet vores nye tilbud til bedre at kunne imødekomme vores kunders forskellige behov, og vi stræber efter at skabe større loyalitet blandt vores kunder og sikre at endnu flere brugere bliver hos os endnu længere”, siger direktør for Mofibo og landechef for Storytel i Danmark,” Rasmus Lindstrøm, ifølge meddelelsen. 

Mofibo er ejet af den svenske koncern Storytel, der i går annoncerede nyheden om at lægge ca. 6000 gratis podcasts ud til sine svenske kunder. En lignende udrulning vil ikke ske i Danmark, forklarede Mofibo, da man først vil afvente, hvordan det falder ud på det svenske marked. 

Storytel gik i øvrigt Spotify i bedene ved at tilbyde gratis lytning, da streamingtjenesten gjorde noget lignende tilbage i marts. 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu