Mofibo ændrer abonnementsmodel
Med ønsket om at fange yngre lyttere og gøre tjenesten mere fleksibel lancerer nu Mofibo to nye abonnementer til sine kunder, skriver lydbogtjenesten i en pressemeddelelse.
Det drejer sig om et såkaldt flex-produkt og et tilbud til studerende, hvor de kan få 50 pct. rabat på et livslangt abonnement. Førstnævnte giver nu - modsat tidligere - lytterne mulighed for at tage ubrugte timer med over i næste måned.
”Vi har skræddersyet vores nye tilbud til bedre at kunne imødekomme vores kunders forskellige behov, og vi stræber efter at skabe større loyalitet blandt vores kunder og sikre at endnu flere brugere bliver hos os endnu længere”, siger direktør for Mofibo og landechef for Storytel i Danmark,” Rasmus Lindstrøm, ifølge meddelelsen.
Mofibo er ejet af den svenske koncern Storytel, der i går annoncerede nyheden om at lægge ca. 6000 gratis podcasts ud til sine svenske kunder. En lignende udrulning vil ikke ske i Danmark, forklarede Mofibo, da man først vil afvente, hvordan det falder ud på det svenske marked.
Storytel gik i øvrigt Spotify i bedene ved at tilbyde gratis lytning, da streamingtjenesten gjorde noget lignende tilbage i marts.
Relaterede artikler
Storytel gør 6000 podcast tilgængelige i Sverige
For abonnenter
Topchef i Mofibo-ejer træder tilbage
For abonnenter