Aflyste julefrokoster og nytårsfester rammer regionalmedier på annonceindtægterne
Nedgangen i annoncekroner er ikke lige så markant som ved julen sidste år, men det er fortsat under niveauet før pandemien, lyder det fra flere regionalmedier. Mediebureauer mærker ikke afmatning.
![Regeringens restriktioner og opfordring til at aflyse julefrokoster har lagt en dæmper på den lokale eventannoncering | Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13552879.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20211006-221802-1-1920x1079we.jpg)
December er en vigtig måned for medie- og bladhuse i forhold til annonceindtægter, hvor især restaurations- og underholdningsbranchen normalt reklamerer for julefrokoster og nytårsfester.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.