Oplag: Aller mister hvert 10. magasin

Tidens Kvinder og to andre Aller-nichemagasiner falder stejlt og trækker magasinoplaget ned, mens Egmont Magasiner sagtner farten, og magasinkæmpen Bonnier Publications og Benjamin klarer sig lidt bedre end før.

Mens årets første halvår var forholdsvist mildt ved ugebladenes oplag, Aller Medias største forretning, har magasinsalget taget et anderledes hårdt fald.

I alt 10,5 pct. af oplaget, svarende til ca. 26.000 magasiner, forsvandt for Aller Media, der udgiver magasiner som Isabellas, Vi unge, In og Elle. Det viser Dansk Oplagskontrols tal for H1 2013 sammenlignet med H1 2012.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu