Google Danmark: Smartphone-eksplosion undervurderes
Sommer Q&A. Syv ud af 10 har en smartphone, og det forandrer den måde, vi bruger medier på, men har medierne forstået det, spørger Carsten Andreasen, Nordic Research Manager, Google/Youtube.
![Carsten Andreasen, Nordic Research Manager, Google/Youtube.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6903629.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Carsten%2520Andresen.jpg)
For stort set alle danske virksomheder er mobilen den mest brændende platform inden for marketing lige nu. Det er ‘fix it or die’, advarer Carsten Andreasen, Nordic Research Manager, Google/Youtube.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Gallup: Hver tredje ser Youtube hver dag
For abonnenter
YouTube: Seertal tegner skævt billede
For abonnenter