Benjamin henter ny digital direktør hos Berlingske

Benjamin Media har ansat Christina Blaagaard i en nyoprettet stilling som digital direktør.  Hun kommer fra Berlingske Media.

Benjamin Media har ansat Christina Blaagaard i en nyoprettet stilling som digital direktør.

Hun kommer fra en stilling som chef for den digitale forretningsudvikling i Berlingske Media.

”Med ansættelsen af en så stærk profil som Christina sender vi et klart signal om, at vi tager de digitale muligheder meget alvorligt, og at vi er villige til at investere i, at Benjamin vokser på det digitale område,” siger Benjamin Medias administrerende direktør, Niels Jespersen, i en pressemeddelelse.

”Vores ambition er at udvikle nye universer, og det kræver en masse nye kompetencer. Nogle af dem har vi allerede i huset, men nogle skal vi også ud at finde.”

"Benjamin råder over en imponerende portefølje af magasinbrands, som hver for sig står meget stærkt og har unikt digitalt potentiale isoleret set. Samtidig er der med brug af teknologiske redskaber masser af muligheder for at udnytte synergier på tværs i respekt for de enkelte titlers unikke redaktionelle dna," siger Christina Blaagaard.

Christina Blaagard har været ansat i Berlingske Media siden 2006, hvor hun før skiftet til forretningsudviklingen også har været redaktionel chef for Berlingske.dk. Hun er uddannet journalist og historiker. Christina Blaagaard begynder på Benjamin den 1. marts.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu