Dansker bliver topchef i Mediacom

Palle Diederichsen rykker op i hierarkiet i mediebureauet Mediacom, hvor han er udnævnt til managing partner og Head of Mediacom Beyond Advertising (MBA) for EMEA-regionen.
af CHRISTIAN GRUNERT PEDERSEN

London kalder på danske Palle Diederichsen, som skifter tilværelsen som kreativ direktør i Mediacoms danske afdeling ud med et liv som chef for mediebureauet Mediacoms EMEA-region med base i den britiske hovedstad.

Det skriver Mediacom i en pressemeddelelse.

Fra nytår flytter han således ifølge Børsen med sin kone og lille barn til byen for at bestride jobbet som chef for 350 personer i hele regionen, dvs. Europa, Mellemøsten og Afrika.

"Jeg skal vise retningen, kan du sige. Hvad er det, vi kan tilbyde kunderne, og hvorfor er content så specielt et værktøj. Et andet element er selve det at føre kreativitet ind i et mediabureau. Endelig har jeg et regulært forretningsansvar. Vi skal også tjene penge på ydelserne," siger han til Børsen.

Diederichsen har allerede overladt ansvaret for den danske afdeling af Mediacom Beyond Advertising til Casper Christiansen for fire måneder siden.


Mediacom henter Mindshare-direktør

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu