SAS-direktør til Viasat

Tidligere SAS-marketingdirektør, Robin Kristensen, tiltrådte i mandags stillingen som ny marketingchef hos Viasat.

Robin Kristensen, 35 år, er 1. september tiltrådt stillingen som marketingchef hos Viasat.

Han får det overordnede ansvar for al produktkommunikation til satellit-, kabel- og bredbånds-tv-markedet; inklusive markedsføring af de rettigheder og tjenester, som Viasat råder over.

Han skal sikre synergi på tværs af alle anvendte markedsføringsplatforme både online og offline og på de sociale medier.

Robin Kristensen kommer fra stillingen som marketingdirektør hos SAS i Danmark– en stilling, han har haft siden 2011.

Før det var Robin Kristensen ansvarlig for Digital Marketing hos Telenor. Han har også en baggrund hos mediebureauerne Starcom og MediaCom. Robin Kristensen er cand. merc. fra Copenhagen Business School med speciale i Business, Administration & Marketing.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu