Videoplatform henter marketingprofil til at løfte tjenesten

Distributionsplatformen Biites har hyret erfaren marketingprofil til en nyoprettet stilling som chef for data og marketing performance.
Foto: PR/Biites
Foto: PR/Biites

Den unge tjeneste Biites, der lægger platform til videobaseret såkaldt branded content – altså annoncørbetalt indhold – udvider ledelsen med ansættelsen af Robert Johnson som ny chef for data og marketing performance. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu