Kommunikationsbureau henter ny digital chef hos OMD Danmark

Kommunikations- og reklamebureauet Nørgård Mikkelsen tilfører nye digitale muskler med ny head of digital media, der er hentet i OMD Danmarks programmatiske afdeling. 
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt

Niels Aarup Michaelsen, 44, får titel af head of digital media hos bureauet Nørgård Mikkelsen i forbindelse med, at selskabet vil styrke kræfterne på data og det digitale område. Det oplyser Nørgård Mikkelsen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu