Infomedia hyrer ny kommunikationschef

Det danske medieovervågningsselskab har hentet sin nye chef for marketing og kommunikation hos Mannov. Hun skal være med til at styrke Infomedias brand.
Tine Duelund Schou, ny marketing- og kommunikationschef i Infomedia. | Foto: PR / Infomedia
Tine Duelund Schou, ny marketing- og kommunikationschef i Infomedia. | Foto: PR / Infomedia

Analyse- og medieovervågningsvirksomheden Infomedia, som JP/Politikens Hus ejer sammen med Berlingske Media, har ansat Tine Duelund Schou som ny kommunikations- og marketingchef. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Tine Duelund Schou kommer fra en stilling som senior kommunikationskonsulent i PR-virksomheden Mannov. Forud for dette har hun arbejdet i IBM.

"Det er en stor fornøjelse, at vi har fået Tine med om bord i Infomedia. Tine er et rigtig godt match med den rejse, Infomedia er på i disse år, og vi glæder os til at skabe et endnu stærkere brand med Tine i spidsen for vores marketing og kommunikation," udtaler Kasper Hülsen, CCO i Infomedia, i meddelelsen.

Det fremgår ikke, hvornår Tine Duelund Schou tiltræder sin nye stilling.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu