Spies udvikler nyt website

MediaWatch

Derfor finder Spies det specielt vigtigt at imødekomme kundernes behov og individuelle ønsker, og har i den forbindelse udviklet et website, som byder på mange fornyelser og forbedringer.

- Vi oplever en enorm interesse i øjeblikket - i den første uge af januar havde Spies over 42.000 brugere eller unikke besøg - og det kunderne går efter er vidt forskelligt. Nem funktionalitet og brugervenlighed er nøgleordet, Spies vil helt enkelt gøre det lettere for danskerne at købe rejser på nettet, udtaler Henrik Neelmeyer.

På Spies' website kan kunderne for eksempel søge efter hoteller, som har børnebassin, eller som ligger max. 100 meter fra stranden. Mulighederne præsenteres så sammen med et verdenskort med markeringer ved kundens rejsemål, hvor der findes yderligere information om både hoteller og selve rejsemålet. Med søgeresultatet og fotos fra billedarkivet er der mulighed for at skabe ens eget rejsekatalog, som kan printes ud eller gemmes til senere brug.

- Det er svært at skabe information, som passer alle behov. Med den nye søgefunktion møder vi kravene til information tilpasset den enkelte besøgendes egne ønsker, fortsætter Henrik Neelmeyer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu