Unibank tror på e-markedsplads

MediaWatch

Danske Bank melder klar til kamp om kunderne, skriver Berlingske Tidende.

- Forventningerne til indtjeningen er begrænset. Men vi tror, det vil vokse meget hurtigt og nå omkring 200-300.000 transaktioner (betalinger ved en handel, red.) i 2002, sagde direktør Peter Lybecker fra Unibank, da han på et pressemøde fortalte om projektet.

Markedspladsen går i luften i begyndelsen af 2001, hvor erhvervskunderne får tilbudt et "udstillingsvindue" på markedspladsen. Banken tjener så på selve transaktionerne, hvor normalprisen for butikkerne være 1,75 kroner pr. handel og 0,1 procent af handelsbeløbet. Dertil kommer et oprettelsesgebyr på 1.000 kroner og et abonnement på 80 kroner om måneden.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu