Gode råd til dot.com virksomheder

MediaWatch

Det mener i hvert fald mediabureauet The Media Partnership, der har udarbejdet fem gode råd, som direktør Herman Haraldsson, TMP, for nylig præsenterede på et seminar.

TMP var det første mediabureau i Danmark, der startede en Internetafdeling, TMP Netmedia, i marts 1998. TMP Netmedia har til formål at rådgive, indkøbe og håndtere annoncering på Internettet og af dot.com virksomheder i andre medier. Sideløbende udvikler bureauet nye produkter der kan optimere annoncørernes reklamekroner på nettet.

TMP anbefaler nye virksomheder på nettet at følge disse råd:

1. Brug en mediarådgiver

2. Udarbejd en markedsførings- og mediaplan

3. Lad være med at lave eksklusivaftaler

4. Forhandl pris på medieplads

5. Hav en "escape"-klausul i alle kontrakter/aftaler

Opsummering
*Udarbejd en markedsførings- og mediaplan
*Forhandl pris på mediaplads

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu