TV 2 Radio spår share løft til januar

MediaWatch

Produktudvikling af TV 2 Radio fortsætter, og nu venter en ny reklamekampagne og håb om bedre tal med elektroniske målinger. Jens Rohde oplyser til MediaWatch, at TV 2 Radio har en ambition om at være Danmarks bedst afviklede radio, og her mangler man stadig noget, erkender han. TV 2 Radio befinder sig fortsat i en udviklingsfase, men grundlæggende er det et både veltestet og stabilt skib, som er sat i søen, mener Rohde. Nu mangler TV 2 Radio, at relanceringen af indholdet følges op af ny kampagne. I februar fik TV 2 Radio tv-reklame til en værdi af 12 millioner kroner på TV 2. "Markedsføringen går i gang ultimo september, og når de nye PPM-målinger træder kraft til årsskiftet, har jeg en klar forventning om, at man vil kunne se lytterresultaterne af den retning, vi med den nye flade har udstukket på TV 2 Radio," siger han. TV 2 Radio har afsluttet sin konflikt med Radio og tv-nævnet. Radioen fik tirsdag svar fra nævnet på en redegørelse om TV 2 Radios programflade, som man har implementeret mandag. Radioen har haft en konflikt med nævnet blandt andet om mængden af musik i nyhedsmagasinet. Radio- og TV-nævnet har på baggrund af de fremsendte oplysninger noteret sig, at TV 2 Radio vil opfylde kravene til nyhedsmagasiner og nyhedsprogrammer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu