Produktudvikling af TV 2 Radio fortsætter, og nu venter en ny reklamekampagne og håb om bedre tal med elektroniske målinger. Jens Rohde oplyser til MediaWatch, at TV 2 Radio har en ambition om at være Danmarks bedst afviklede radio, og her mangler man stadig noget, erkender han. TV 2 Radio befinder sig fortsat i en udviklingsfase, men grundlæggende er det et både veltestet og stabilt skib, som er sat i søen, mener Rohde. Nu mangler TV 2 Radio, at relanceringen af indholdet følges op af ny kampagne. I februar fik TV 2 Radio tv-reklame til en værdi af 12 millioner kroner på TV 2. "Markedsføringen går i gang ultimo september, og når de nye PPM-målinger træder kraft til årsskiftet, har jeg en klar forventning om, at man vil kunne se lytterresultaterne af den retning, vi med den nye flade har udstukket på TV 2 Radio," siger han. TV 2 Radio har afsluttet sin konflikt med Radio og tv-nævnet. Radioen fik tirsdag svar fra nævnet på en redegørelse om TV 2 Radios programflade, som man har implementeret mandag. Radioen har haft en konflikt med nævnet blandt andet om mængden af musik i nyhedsmagasinet. Radio- og TV-nævnet har på baggrund af de fremsendte oplysninger noteret sig, at TV 2 Radio vil opfylde kravene til nyhedsmagasiner og nyhedsprogrammer.