Bredbånd vil revolutionere tv

MediaWatch

BT Group, de tidligere British Telecom, begynder nu sin kampagne ind på tv-markedet med sine planer om at tilbyde tv via bredbånd. BT er begyndt, som teleselskab, at flytte sit fokus over i et ny strategi-fokus på indholdsdistribution, oplyser Andrew Burke, der er chef for BT's New Entertainment-enhed. "Vi vil simpelthen ændre os til at være en underholdnings-distributør," sagde han på IPTV World Forum. BBC er også i gang med et forsøg på at tilbyde e service, der kan afspille tv-selskabet programmer via nettet, og har ikke udelukket at tilbyde det til salg til udlandet. Da flere og flere mennesker får bredbånd, og nettets hastighed hele tiden øges, ser selskaberne hele tiden efter nye måder at få penge ud af det på.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu